داوطلب مجلس در حوزه مراغه و عجبشير: نظارت بر اجراي برجام اصلي ترين برنامه مجلس دهم خواهد بود

 نماينده مردم مراغه و عجبشير در مجلس شوراي اسلامي و داوطلب مجلس دهم گفت: نظارت بر اجراي صحيح برجام در كنار حمايت از توليد، خروج از ركود و تحقق اقتصاد مقاومتي اصلي ترين برنامه مجلس دهم خواهد بود.

 

مهدي دواتگري افزود: در بخش منطقه اي نيز تداوم عمليات اجرايي در طرح هاي عمراني، احيا رصدخانه مراغه و بهره برداري از آزاد راه مراغه - هشترود از جمله برنامه هاي آتي براي پيگيري است.
وي در مورد ويژگي هاي نمايندگان مجلس دهم در اين برهه زماني گفت: مجلس آتي ضمن رعايت سياست هاي كلي نظام بايد آگاه به مشكلات مردم و مبتني بر عقلانيت باشد.
وي حمايت از سرمايه گذاري، بهبود فضاي كسب و كار و مقابله با فساد اقتصادي را از اولويت هاي ديگر مجلس دهم دانست و افزود: تحول در معيشت مردم مي تواند از مجلس شوراي اسلامي آغاز شود.
وي به تبعيت از رهنمودهاي مقام معظم رهبري تاكيد كرد و افزود: نمايندگان مجلس دهم مي توانند زمينه لازم براي تحقق حقوق شهروندي را فراهم كنند.
داوتگري حضور پرشور مردم در پاي صندوق هاي راي در دو بعد داخلي و خارجي حائز اهميت خواند و گفت: مردم حاكم بر سرنوشت خويش هستند و با انتخاب نامزد اصلح مي توانند سرنوشت سياسي، اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي چهارسال آتي را در حوزه ملي و منطقه اي تعيين كنند.
وي افزود: مشاركت حداكثري مردم همانند مرحله اول مي تواند پشتوانه مردمي براي منتخب مردم باشد و در عرصه بين المللي پشتوانه نظام تلقي شود.
وي همچنين در ارتباط با نقش مجلس قوي در پيشبرد برنامه هاي توسعه كشور گفت: مجلس شوراي اسلامي طبق فرمايش رهبر معظم انقلاب نقش ريل گذري را دارد و مصوبه هاي آن هر چقدر دقيق و كارشناسي شده باشد به همان ميزان قطار دولت بهتر خواهد توانست به مقصد توسعه و پيشرفت ملي و منطقه اي برسد.
مهدي دواتگري نماينده مردم حوزه انتخابيه مراغه، عجبشير، سراجو و قلعه چاي در مجلس نهم و عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي است.
در مرحله نخست از انتخابات مجلس دهم در اسفند 1394 در اين حوزه انتخابيه، مهدي دواتگري با كسب 29 هزار و 66 راي و حدود 20درصد آرا و محمدعلي حسين زاده با كسب 26 هزار و 512 راي و حدود 19 درصد آرا به مرحله دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي راه يافتند.
تلاش خبرنگار ايرناي مركز آذربايجان شرقي براي رعايت مساوات و مصاحبه با محمدعلي حسين زاده نيز پس از هماهنگي ها و تماس هاي مكرر تلفني به نتيجه نرسيد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 6 ارديبهشت 1395برچسب:, | 12:58 | نويسنده : شهروند مراغه ای |